WINTER IS COMING | MATURITY EXAM

14:47
Każdego dnia obiecuję sobie, że będę chodzić spać wcześniej. Decyzja, którą próbuję podjąć już od jakiegoś czasu, idzie mi naprawdę ciężko. Wieczorem nie potrafię zasnąć, a rano wstać. 
Osobiście nie jestem zwolenniczką ostatnich miesięcy, które nie niosą ze sobą nic dobrego. 
Choruję na brak weny na cokolwiek myśląc, że zima już za pasem. Pisanie postów sprawia mi trudność w takim okresie. Całymi dniami marzę by móc się położyć, obejrzeć coś ciekawego, a następnie iść spać. Najchętniej zapadłabym w zimowy sen i obudziła się dopiero na wiosnę. Z racji tego, że urodziłam się w sierpniu, przyzwyczajona jestem do ciepła, stąd nie lubię ostatniego kwartału roku. 
Przede mną ostatnie miesiące nauki w liceum. Od dwóch dni skazani jesteśmy na próbne egzaminy maturalne, które są obowiązkowe. Nawiązując do słowa matura, nasuwa się jedna wypowiedź wśród uczniów 'JAK NADROBIĆ TRZY LATA W TRZY DNI". Jest to idealne odzwierciedlenie moich przygotowań do egzaminów próbnych. Do nauki niestety jestem ostatnia, choć maturę zamierzam zdać na plusie. Codzienność w tej szkole mnie już wykańcza, dlatego cieszę się, że jest to mój ostatni rok w tej szkole i będę mogła w końcu uznać, że wkraczam w dorosłe życie. 




4 komentarze:

  1. piękny makijaż... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuje to samo, bardzo chciałabym już skończyć szkole, jesteśmy w tym samym wieku. Już niedługo! A ze spaniem mam IDENTYCZNIE. Nagle przed snem mam mnóstwo energii :D
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja to znam... mam dokładnie tak samo. Nie mogę się kompletnie przestawić na ten zimowy czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie strasz ta zima 😂❤️ Piękny makijaz ❤️

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.