the beginnings are always heavy

10:04
Czy to prawda, że początki nigdy nie są łatwe? wie to każdy z nas. Aby wspiąć się na szczyt, nie jest najważniejsza siła, ale odwaga by na niego dotrzeć. Minął ogromny czas, gdzie w końcu odważyłam się podjąć decyzję o założeniu swojego własnego bloga ponownie. Wydoroślałam, zmieniłam nastawienie do większości spraw, inaczej podejmuję decyzje, a przede wszystkim otworzyłam oczy na świat. Pełnoletność to najlepszy czas w życiu, studia, imprezy. Czas który przemyka się stosunkowo szybko, gdzie człowiek obróci się i będzie o kilka lat starszy. Najlepsze lata młodości powinny być wykorzystane i przeżyte jak najlepiej. Nie jest to mój pierwszy blog w życiu. Miałam już jednego, który rozwijał się z dnia na dzień, niestety tamtejsze lata były zupełnie inne niż te. Inna moda, inne myślenie które z wiekiem i czasem przeminęły. Róbcie co robicie, spełniajcie marzenia i nigdy nie patrzcie na innych ludzi, bo zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie chciał dla nas najgorzej.

zapraszam na mojego instagrama:
https://instagram.com/kasieleecx 




1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.